هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور

هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی
کلمات کلیدی

پاورپوینت

کتاب

هموار کنکور

حسابداری دولتی و بودجه ای

طراحی بهینه ژنراتور سنکرون مغناطیس پایدار

پروپوزال

پروپوزال رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت با خودکشی

پلان چیست؟

تاثیر پرخاشگری بر سلامت روانی

طراحی

اصول و روشهای پروپوزال نویسی

200 تست نظریه های مشاوره و روان درمانی

کرونا و تعویق پی در پی کنکور

کرونا

شرکت در کنکور با ماسک و دستکش

رمان پسر مسیحی و دختر مسلمان

طرح توجیهی بسته بندی روغن نباتی

طرح توجیهی کارخانجات تولید کنستانتره آبمیوه

طرح توجیهی مجتمع طلای سبز قم

طرح توجیهی تولید به لیمو و خیارشور

گزارش کارآموزی تولید قطعات خودرو

تحقیق تکنولوژی تولید ماست کم چرب

طرح توجیهی گارگاه عروسک سازی

طرح توجیهی شرکت صنعتی هنکل

طرح توجیهی تولیدی چراغ های اضطراری

طرح توجیهی قانون تجارت الکترونیکی

طرح توجیهی صنایع چوب

پروژه درس کارآفرینی در مورد طرح توجیهی تعمیرات سخت افزار

طرح توجیهی کامل نصب و راه اندازی کارخانه کیک و کلوچه

پروژه درس کارآفرینی

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتیدسته: مدیریت
بازدید: 68 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 301 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24

قلمرو تحقیق از نظر مکانی ، فروشندگان ابزار صنعتی در کل ایران می باشند

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی


چکیده

در این تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (ابزار صنعتی) و همچنین چگونگی تأثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل ، روی وفاداری ایشان دارد بررسی شده است.

الف- رابطه خاصی که مشتریان با فروشنده مستقیم شان برقرار می کنند.

ب- رابطه کلی که مشتریان با شرکت برقرار می کنند.

واژگان کلیدی

فروش رابطه ای ، رفتارهای وفادارانه ، وفاداری نگرشی ، رضایت از فروشنده ، اعتماد به فروشنده ، احتمال انجام معامله در آینده.


قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش , فروش رابطه ایوفاداری نگرشیبازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مشتری اطلاعات افزایش فروش وضعیت بازار خدمات پس از فروش کانال های تماس بهبود رضایت سنجی مشتریان گزارش های مدیریتی گزارش های عملیاتی ارزیابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی