سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ
پاورپوینت,,, ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی
پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی
دسته: مدیریتبازدید: 68 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 301 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24
قلمرو تحقیق از نظر مکانی ، فروشندگان ابزار صنعتی در کل ایران می باشند
قیمت فایل فقط 13,000 تومان
پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی
چکیده
در این تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (ابزار صنعتی) و همچنین چگونگی تأثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل ، روی وفاداری ایشان دارد بررسی شده است.
الف- رابطه خاصی که مشتریان با فروشنده مستقیم شان برقرار می کنند.
ب- رابطه کلی که مشتریان با شرکت برقرار می کنند.
واژگان کلیدی
فروش رابطه ای ، رفتارهای وفادارانه ، وفاداری نگرشی ، رضایت از فروشنده ، اعتماد به فروشنده ، احتمال انجام معامله در آینده.
قیمت فایل فقط 13,000 تومان
برچسب ها : پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش , فروش رابطه ایوفاداری نگرشیبازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مشتری اطلاعات افزایش فروش وضعیت بازار خدمات پس از فروش کانال های تماس بهبود رضایت سنجی مشتریان گزارش های مدیریتی گزارش های عملیاتی ارزیابی